Dax för att sova!

Dagen har kännts lång. det har kännts som att jag inte har gjort någonting alls, men när jag tänker efter så har jag faktiskt det. jag har gjort väldigt mkt faktiskt :)

Nu ska jag sova, eller jag ska fortsätta läsa en stund till och sen  blir det sova! Stephanie Meyer's bok : Ljudet av ditt hjärta (twihlight) är så himla bra! :))

En sak till måste jag tillägga, och det är att jag är väldigt avundsjuk på mina systrar, Vickan och Johanna, för om bara några timmar åker dom till Malaysia! det är så fuskigt! Tänk att dom lämmnar mig här i kalla Sverige i två hela veckor utan dom.. taskigt ;) Menmen, Ni får ha det så bra, så ses vi om två veckor. Sola åt mig, och ta med Solen hem HIT!!! ;D

Men nu ska jag sluta skriva, men medans jag ändå håller på så vill jag passa på att be om ursäkt för den dååliga uppdateringen! Godnatt alla!

Pusshej!

Superbra bok! rekomenderas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0