Hemma och hel :D

Nu är jag hemma och jag är hel! inga brutna ben här inte! ;) Jag ramla inte ens någon gång :D stolt! ;) det har vart mycket kul idag och jag längtar tills nästa gång det blir skidåkningstajm  ;)
haha, jaja, men nu är jag iaf väldigt trött i mina ben. har ont i dom oxå xD så nu ska jag sätta mig framför tv:n i mina mjukiis kläder och sticka min halsduk :) Sen ska jag antaligen gå till sängs. blir nog att sova gott inatt med tanke på en hel dag ute i det kalla :)

Blir nog inget mer inlägg idag, så ha en bra kväll alla och sov gott! :*

Massa Kramisar!

En väldigt vit,trött och sticksugen Amanda ;)

Kommentarer
Postat av: Nathaliesibelius

ta med min mössa till skolan söt :) <3

2010-02-18 @ 21:12:12
Postat av: Amanda Ivarsson

Den ligger ju i backen söt ;)

2010-02-18 @ 22:56:23
Postat av: Amanda Ivarsson

Den ligger ju i backen söt ;)

2010-02-18 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0