herregud vad blöt jag blev..

haha, cyklade hem från skolan när det snöade som mest. eller jag cyklade och gick plus att jag kunde inte titta för det snöade så mycket :O nu svider det i ögonen -.- (Usch, matilda är en mästare på att få uppmärksamhet genom att sitta på toaletten, hon överraskade mig precis xD haha ) ja, som sagt så snöade de väldigt mycket och när jag kom hem var halsduken helt kritvit och  hela jag var faktiskt det! haha, halsduken hade klistrat fast sig och när jag fått av mig allting ser jag att håret är hur rufsigt och blött som helst och maskaran har så klart kletat ut sig över hela ansiktet -.- undra vad alla tänkte som körde förbi mig xD typ, " oj, en levande snögubbe på cykel", eller nått ;)
Men nu är jag iaf hemma och det ska jag förbli idag. varma kläder har jag tatt på mig, men jag fryser ändå hur mycket som helst! ^^ Hoppas alla haft en bra dag hittills! nu ska jag försöka få tyst på Matilda för hon sjunger inte så vackert! ska nog låta er få höra någon dag. har en fin inspelning på min mobil ;D haha. då kommer ni förstå att det låter förjävligt xD ha' de! :)

ungefär så här såg min cykel ut när jag skulle ta den..


och ungefär så här såg och kände jag mig när jag kommit hem.. xD



Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0