Hos Nathalie :)

Nu är jag hos Nathalie, har sovit här inatt :) Vi har inte gjort så mycket men kul har de vart iaf (y) Bara för en liten stund sen var vi ute med Amanda (nathalies lillasyster) och "lekte" i snön. det blev väll inte så mycket till leka, för min och nathalies skull. det slutade med att vi hade lite krig, med andra ord mulade varandra! xD man var ju inte lite blöt när man kom in ;) nu skulle jag vart hemma egentligen, men det snöade så mycket att jag inte hade ngn lust att sätta mig på cykeln och cykla hem för att sen cykla tillbaka igen ^^ så det blev att man stannade här :)
Nathalie "stolpskott" Sibelius, skulle hälla upp saft till mig och det fanns bara lite kvar i flaskan så hon hällde vatten direkt i flaskan. När hon hällt upp vattnet inser hon att det är varm vatten hon hällt i! typiskt henne!
Men, hon var lite smart iaf och gjorde inte som jag hade gjort, med andra ord slängt de. utan hon la i typ 1000 isbitar i och då blev de hur bra som helst ;) jaja, nu ska jag sluta skriva och vara lite social ;)
Ha de bra så länge!
Puss,

Just nu...;)






verkligen jätte snygga... ^^haha, osminkade (y)


Amanda lär sig av storasyster.. xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0