Mot skidbackarna!

Nu ska jag snart sticka iväg till josse :) Ida kommer dit och hämtar oss så slipper cykla idag (y) Tack ida :)
sedan är det in i bussen och mot skidbackarna och kanske även mot några brutna ben ;) haha, nej de ska jag försöka undvika!
Ha det så bra här hemma (kan ju inte säga, här hemma i kylan precis så jag säger iget) ;)

Pusspuss!

Nathalie gjorde denna bild, mkt fin! även om ena bilden på mig ser förjävlig ut xD <3


Innan jag säger hejdå helt, ska jag passa på att säga: Tack nathalie för lånet av mössan, mkt snällt! :) <3

så, HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: NathalieSibelius

Bryt hur många ben som helst men min mössa ska hem xDD

Hahahah nej men lycka till (y)

Du älskar den bilden på dej (a)<3

2010-02-18 @ 07:36:02
Postat av: Amanda

Hahah, jag har brytit 7 ben och din mössa ligger någonstans i backarna xD och jag Hatar den bilden xD <3

2010-02-18 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0