Seg dag..

Dagen har vart väldigt seg.. vet inte varför, men det bara känns så.
Nu håller jag på att ta fram alla grejer som jag ska ha med mig imon så att jag inte glömmer något. Mamma är ju inte hemma imorgon bitti så det får göras nu ;) mycket kläder ska jag ha på mig! tänker inte stå och frysa i skidbackarna xD
för er som inte vet, så ska jag till Hestra imon med skolan ;) jag längtar, det ska bli väldigt roligt. även om jag inte kan åka xD har inte åkt på tre år ;) menmen..
ska snart lägga över lite ny musik på mobilen så den är laddad och klar för dit och hem vägen :)
kanske blir något mer inlägg idag, jag vet inte. annars hörs vi imon! :)

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0