Slut på tisdagen

Gud vad tiden går snabbt! nu har redan hela tisdagen gått och det känns mkt bra, blir ju bara närmare och närmare lovet ;) ska bli underbart skönt att slippa skolan i en vecka! :)
Nu är det så att matilda inte skriver ett skit här och därför har jag bestämt mig för att ta bort denna blogg.
Men, jag kommer skaffa en egen och när den är färdig så skriver jag var den heter här på denna bloggen och sen är det bara till att följa den istället när denna tas bort (Y) uppdateringen är ju värdelös, men jag börjar om på nytt med den nya ;) Nu ska jag sova tills jag vaknar av väckarklockan (vilket jag inte längtar till), och sen är det bara att dra sig upp ur sängen och iväg till skolan... VI HÖRS IMON! :D

Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0