Hoppas att detta blir bra!

Hej!

Nu har jag kommit hem från ännu en skoldag och jag är jätte hungrig och jätte trött!! får ta något att äta snart ;)
Ikväll blir det bowlingträning, hoppas att jag orkar detta och blir piggare snart!
Nu kom jag på det, jag ska dricka kaffe sen! perfekt! då lär jag bli piggare ;)
Igår snackade Jag med Linda, våran studie-och-yrkes-vägledare, och nu tror jag att jag har bestämt mig! det har stått mellan Natur och barn och fritid de senaste dagarna men nu tror jag att det blir Barn och fritid :) Jag vill bli barnmorska, och känner att detta kan vara bra att gå då! + att jag har Bowling som specialidrott ;)
Hoppas att detta blir bra!! men det tror jag nog:) Jag kommer ju att gå med bästa Ina eftersom att hon oxå ska välja barn och fritid och då lär det ju bli bäst! ;)

Men nu ska jag äta något, gud vad det kurrar i magen ;)
ha det bäst!



Vi hörs när vi hörs! ;) haha, kram, Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

så j*vla sööt! <3

2010-01-20 @ 20:18:45
Postat av: Charlotte

Jag tror det kommer passa dig jättebra! Finns ju ingen som har sån god hand med barn som du!

2010-01-25 @ 08:24:23
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0