JAAA!

hehe, idag är jag glad :D när jag kom hem från skolan frågade jag mamma fall jag kunde få ett allkort på friskis och svettis, och de fick jag! :D så nu jävlar ska jag börja träna!! både gå på gympapass och gymma :) detta kan bli riktigt kul :)
Imorgon är det dax för mig att välja till gymnasiet :) ska bli skönt att få det klart så man slipper gå runt och tänka på de hela tiden ;) och jag lääängtar verkligen till gymnasiet! Jag och Ina har bestämmt att vi ska praoa på varbergs BB i 3:an :) så vi får fråga dom i god tid så vi verkligen får den praoplatsen :) det skulle vara så otroligt kul! 5 veckor på BB :D

Nu ska jag plugga lite Tyska :) och sen tror jag att jag ska göra lite av bildläxan med:) sedan måste jag nog oxå ringa mormor för att kolla upp receptet till en maträtt som jag ska göra på hemkunskapen, eller kanske jag åker dit :P jag måste ringa min kära syster vickan också, haha de va helt plötsligt mycke jag skulle göra xD men aja, jag ska iallafall fråga henne om lite grejer :)

Ikväll blir det bowling! :):) Ingen friskis och svettis träning för mig idag för syster Johanna kunde inte :( men på torsdag ska jag på träning med Johanna och vickan och då får jag mitt Allkort oxå! längtar :)

ha de bra!

Eftersom matilda inte skriver några inlägg, tyckte jag att hon kunde visa sig på något annat sätt ;)


Masssa kramar!
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0