A New Road

bloggen är så nere. har inte alls någon lust at skriva.. men de kommer väll för hoppnings vis! därför tar jag inte bort den.
Men jag ville iallafall visa att jag inte dött, jag lever fortfarande ;D

Idag kommer käraste Feli hem, hon har vart i Danmark i 5 dagar nu! och jag sitter bara här hemma och väntar på att hon ska komma hem. Det bli att träffa henne i kväll :) men nu tycker jag att min mobil ska vibrera och att det är feli som smsat och säger att hon är i sverige! :) du är saknad gumman!

Imorgon är de en spännande dag, jag och hela min familj ska till min syster där vi ska hitta på något tillsammans med massa andra. MEN jag vet inte vad, de enda jag vet är att vi ska vara där klockan 13.00 och vad vi ska ha med oss och att vi beräknas vara hemma på söndag vid middagstid. Jag vet alltså inte vart vi ska eller vad vi ska göra... de är kul, men jag börjar bli VÄLDIGT nyfiken nu... ;)

ha de bra allihopa! Puss.



Jag ler just nu, jag ler för dig.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har en liten fråga om du och din syster heter ivarsson mathilda och amanda ivarsson ??? dså heter nin lka dant som mina sysskon dom heter amanda ivarsson och mathilda ivarsson lustigt

2010-06-24 @ 16:57:35
URL: http://emiliajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0